zondag 8 april 2018

Boxtas

Gemaakt door: Marije van Aken ( marijecreaties)
___________________________________________________________________________________________________________________




Materiaal:

- Stof,
- Wafelstof
- Baiseband
- Drukknopjes 
- Kittenband 

Beschrijving:

De zak zelf is ongeveer 40 cm bij 60 cm
- Ik heb een stuk stof geknipt  42 cm bij 132 cm ongeveer. 
- Voor de stevigheid heb ik wafelstof aan de binnenkant. Dus deze heb ik ook op de zelfde maat geknipt als de stof. 
- Dit naai ik aan elkaar. 
- Dan vouw je de lap stof in drieën  de boven lap is ongeveer  30 cm dat word sluit klep.
- Naai de zijkanten vast ( binnenstebuiten) ongeveer dus tot 30 cm  van de flap.
- Het randje van de flap heb ik baiseband aan vast genaaid.
- Zo dat de flap dicht kan heb ik een de stukje klittenband een vast genaaid. 
- Voor de Hengels heb ik stukje strook geknipt  van 15x 4 cm en deze heb ik aan de tas genaaid. en met druk knopje kun je de 2 hengels vast maken aan de box.





_____________________________________________________________________________________________________________________

© Marijecreaties. Marije van Aken, Dit patroon is voor persoonlijk gebruik. Delen graag even melden. Voor vragen en/of opmerkingen: marijemagre25@gmail.com / www.marijecreaties.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten