zaterdag 7 april 2018

Boxkleed

Gemaakt door: Marije van Aken ( marijecreaties)
___________________________________________________________________________________________________________________
___



Materiaal:
Baby dekbed
Stof

Beschrijving:
- Ik heb de stof op maat geknipt net iets groter dan de box.
- Daarna heb ik de dekbed iets kleiner geknipt. 
- De boxkleed heb ik toen dicht genaait.Op klein gaatje na waar in ik de dekbed in de     boxkleed kan in stoppen. 
- Deze gat heb ik later ook dicht genaaid


_____________________________________________________________________________________________________________________

© Marijecreaties. Marije van Aken, Dit patroon is voor persoonlijk gebruik. Delen graag even melden. Voor vragen en/of opmerkingen: marijemagre25@gmail.com / www.marijecreaties.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten