woensdag 16 december 2015

Tas genaaid

Gemaakt door: Marije van Aken ( marijecreaties)
_____________________________________________________________________________________________________________________


Beschrijving:
Aangezien er van 2016 geen plastic tasjes meer worden mee geven.
Alleen tegen betaling kun je 1 krijgen.

Heb ik deze tas gemaakt.

Bij de Xenos hebben ze tegenwoordig  kartoen tassen te koop voor klein 1 euro.
Bij de action heb ik 2 theedoeken gekocht.
Ja ze hebben ook rood geruit.
deze heb ik op maat geknipt en zowel voor als achterkant aan elkaar genaaid met de tas tussen in.
de hengels heb ik ook stuk thee doek voor gebruikt.

Bij action kun je tegenwoordig transfer papier krijgen.
Ik heb de tekst bewerkt in paint en  gespiegeld  toen uitgeprint op dat papier.
Na half uurtje drogen kun je de tekst op de tas strijken.

Deze tas kun je zo opvouwen dat in je ' gewoon' tas past.


                                              
_____________________________________________________________________________________________________________________
© Marijecreaties. Marije van Aken, Dit patroon is voor persoonlijk gebruik. Delen graag even melden. Voor vragen en/of opmerkingen: marijemagre25@gmail.com / www.marijecreaties.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten