maandag 30 november 2015

Jutte kerstboom

Gemaakt door: Marije van Aken ( marijecreaties)


_____________________________________________________________________________________________________________________




Nodig;
- Kegel van piepschuim
- Jutte
- Sterren van hout
- Speldjes
- Versiersel
Piepschuimkegel heb ik de juttelind rond omheen gevouwen vast gemaakt met speldjes.
Verder opgemaakt met houten ster, lichtjes en kraaltjes van kerstketting




_____________________________________________________________________________________________________________________
© Marijecreaties. Marije van Aken, Dit patroon is voor persoonlijk gebruik. Delen graag even melden. Voor vragen en/of opmerkingen: marijemagre25@gmail.com / www.marijecreaties.blogspot.nl

1 opmerking:

  1. Hallo marije, Lief dat je me volgt en nu heb ik jou ook gevonden. Wat een schattige kerstboom heb je gemaakt. Ik kijk nog even verder rond.
    Leuk dat je mijn CAL Twinkle little star volgt...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen